نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری؛

سران استکبار همواره در حال توطئه چینی علیه نظام هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان انقلاب در پی کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های مختلف و از جمله راهپیمایی 22 بهمن هستند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت‌الله امان‌الله نریمانی  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در آستانه راهپیمایی 22 بهمن ، با بیان اینکه سران استکبار از نخستین روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه چینی علیه نظام هستند، گفت: توطئه جدید دشمنان این است که در تلاشند تا هر طور شده حضور مردم در صحنه های حساس مثل راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ کرده و از این طریق مردم را نسبت به انقلاب دلسرد نشان دهند.

آیت‌الله نریمانی با اشاره به تلاش دشمنان برای القای روحیه دلسردی و ناامیدی در مردم افزود: دشمنان تا آخرین لحظه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دست از تلاش برنداشته و می‌کوشند به هر نحوی که شده جلوی حضور مردم در صحنه را بگیرند، در حالیکه همیشه برعکس پیش‌بینی‌های خود با حضور پرشور مردم در صحنه مواجه می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای رسیدن به اهداف شوم خود هر روز و هرسال نقشه ها و توطئه‌های جدیدی را طراحی می‌کنند، غافل از اینکه همه این توطئه‌ها همواره با هوشیاری مردم ولایی ایران اسلامی خنثی می‌شوند.

 

انتهای پیام/ز

 

توطئه‌های دشمنان همواره با هوشیاری مردم ولایی ایران اسلامی خنثی می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار