سازمان تأمین اجتماعی همپای اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن

مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی همپای اقشار مختلف ملت ایران در راهپیمایی ٢٢ بهمن حضور می‌یابند و در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

سازمان تأمین اجتماعی همپای اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی واقع در خیابان آزادی تهران میزبان گروه‌های سرود و هنرمندان انقلابی خواهد بود و برنامه‌های متنوع هنری به ویژه برای کودکان به اجرا در می‌آید. سازمان تأمین اجتماعی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به شرکت در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ٢٢ بهمن در سراسر کشور دعوت می‌کند.

پایگاه‌های فرهنگی و معرفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلف مردم در روز ٢٢ بهمن تشکیل می‌شود و شرکت کنندگان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌توانند در مسابقه پیامکی درباره خدمات سازمان تأمین اجتماعی شرکت کنند. این مسابقه با استفاده از سامانه پیامکی تأمین اجتماعی با شماره ١٠٠٠١٤٢ برگزار می‌شود.

همچنین درمانگاه تأمین اجتماعی ٢٢ بهمن واقع در خیابان آزادی خدمات درمانی مورد نیاز را به راهپیمایان ارائه خواهد داد. علاوه بر این درمانگاه سیار تأمین اجتماعی نیز در مقابل شعبه ١٣ تامین اجتماعی واقع در خیابان آزادی مستقر شده و خدمات درمانی سرپایی مورد نیاز را به شرکت کنندگان در راهپیمایی ارائه می‌دهد.

نمایشگاه ارتقای هتلینگ مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور نیز همزمان با ایام دهه مبارک فجر در محل این سازمان واقع در خیابان آزادی برپا شده و در یوم الله ٢٢ بهمن پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

مسئولان تامین اجتماعی همپای مردم در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار