همشهری بازی در فوتبال ایران به نفع نصف جهان/افسران سفارشی و حضور مشکوک در اردوی تیم‌های تهرانی

ماموران تست دوپینگ شبانه به اردوی یک تیم فوتبال باشگاهی رفتند و از ۴ بازیکن این تیم تست گرفتند تا پرونده جدیدی در فوتبال باز شود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار یک تیم اصفهانی با رقیب تهرانی، میهمانان ناخوانده ای را برای تهرانی ها به همراه داشت.

افسران دوپینگ شبانه در اردوی تیم تهرانی حاضر شدند و از 4 بازیکن این تیم تست دوپینگ گرفتند. اتفاقی که در لیگ برتر این دوره بی سابقه و یا با حالت خوشبینانه نادر است.

تیم های اصفهانی تحت حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال از مصونیت خاص و البته اقدامات سفارشی بهره مند هستند و جالب اینکه به تعداد مسئولان اصفهانی در فدراسیون فوتبال از بازیکنان مطرح این تیم تهرانی تست دوپینگ گرفتند .

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در این رابطه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این اقدام در حالی که ما با تیم اصفهانی در کورس هستیم پسندیده نیست و به نظر می رسد این اقدام کمی سفارشی انجام شده است چرا که معمول این لیگ و دوره های قبلی به جز یکی دو مورد، تست بعد از بازی است آنهم از 2 بازیکن!

غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ در مورد این موضوع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این اقدام در چند بازی دیگر هم تکرار شده است و به اعتقاد من عجیب نیست. ما هنوز برای تمام تیم های لیگ برتری این اقدام را انجام ندادیم و در آینده از تیم های اصفهانی هم تست می گیریم. در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی هم روز بازی این اقدام را انجام دادیم و برای ما تیم ها اولویتی نسبت به یکدیگر ندارند."

این اظهارات در حالی است که بازی ذوب آهن و استقلال هم اهمیت زیادی داشت اما این اقدام در بازی اخیر دو تیم در شب قبل از بازی انجام نشد.
تست دوپینگ اگرچه از لحاظ قانونی درست است اما این قانون چرا تا به حال اجرا نشده است و در مورد برخی تیم ها هنوز لحاظ نشده است؟

انتهای پیام/

اقدام عجیب در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار