750 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه و تعاون در کرمان ارائه شد

مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان کرمان گفت: 750 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه شده است.

750 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه و تعاون در کرمان ارائه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حکمتی نیا  مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: 750 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون توسط این بانک در کرمان و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه شده است.

در حاشیه دیدار با خانواده های شهدای بانک توسعه تعاون در جیرفت  ضمن تبریک دهه مبارک فجر افزود: 60 درصد این تسهیلات در بخش صنعت و معدن، 23 درصد در بخش کشاورزی و 17 درصد در بخش خدمات و بازرگانی به متقاصیان ارائه شد.


وی اظهار کرد: 41 میلیارد ریال تسهیلات در دولت تدبیر و امید توسط این بانک به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران پرداخت و این میزان تسهیلات از سال 93 تاکنون در قالب 133 طرح ارایه شده است.


وی اظهار کرد: یکهزار میلیارد ریال ضمانت نامه از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش های مختلف شامل 250 میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی و خارجی، 54میلیارد ریال تسهیلات در زمینه ازدواج، 16 میلیارد ریال در بخش اشتغالزایی نهادهای حمایتی، 35 میلیارد ریال در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل 8.3 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی و 39 میلیارد تسهیلات ریالی به متقاضیان ارائه شد.


حکمتی نیا بیان کرد: بانک توسعه و تعاون در حوزه پرداخت تسهیلات طرح اشتغالزایی پایدار در مناطق روستایی و عشایری و شهرهای زیر 10 هزار نفر، تسهیلات خوبی به متقاضیان پرداخت کرده است.


وی به برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بانک توسعه تعاون در سطح استان کرمان اشاره کرد و گفت: بمناسبت دهه مبارک فجر پنج طرح در استان کرمان شامل چهار مجموعه ورزشی و یک کارخانه به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/س

 

ارائه 750 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه و تعاون در کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار