سپهرزاد: برای جاکارتا بین ۳ تا پنج مدال برای دوومیدانی پیش بینی کرده ایم

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: برای جاکارتا پیش بینی کرده ایم که بین ۳ تا پنج مدال کسب می‌کنیم.

هادی سپهرزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که در بازی های آسیایی جاکارتا چه نتایجی می توانیم کسب کنیم،گفت:شرایط بازی های آسیایی جاکارتا با تمام مسابقات آسیایی تفاوت دارد، چرا که قرار نیست ما در جاکارتا بیست مدال کسب کنیم.زیرا شرایط مسابقات داخل سالن با هوای آزاد به هیچ وجه قابل قیاس نیست و ما برای جاکارتا پیش بینی کرده ایم که بین 3 تا پنج مدال در آنجا برای کشورمان کسب کنیم. البته با این وجود چون رشته دوومیدانی یک ورزش رکوردی است و قهرمان در صدم ثانیه مشخص می شود نمی توان پیش بینی کسب مدال های بیشتر را کرد.

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی درباره وضعیت پرتابگران کشورمان عنوان کرد:ما در رشته های پرتابی به ویژه در پرتاب وزنه خوشبختانه با استعدادهای خوبی که در این سالیان اخیر در کشورمان شناسایی کرده ایم توانستیم به موفقیت های چشمگیری در سطح بین المللی دست پیدا کنیم. در پرتاب دیسک هم ما نتوانسته ایم پشتوانه جدیدی را کشف کنیم و همان افراد قدیمی مانند احسان حدادی و برادران صمیمی هستند.البته بهنام شیری هم به تازگی به جمع این 3 پرتابگر اضافه شده است اما با این حال او در سطحی نیست که بتوانند همانند حدادی برای کشورمان مدال بدست بیاورد.

او در ادامه درباره اینکه چرا در رشته های پرتاب چکش و پرتاب نیزه شرایط خوبی نداریم،بیان کرد: بدون شک مهم ترین ابزار در این رشته ها کشف استعدادهای نخبه و معرفی آنها به دوومیدانی است ولی از استعداد مهم تر داشتن مربی کار بلد و توانمند است و بدون شک مربی است که می تواند یک ورزشکار را به تمام افتخارات ممکن برساند.

سپهرزاد درباره نتایج پرتابگران ایرانی در بازی های داخل سالن آسیا اظهار داشت: بالاخره در مسابقات آسیایی هدف هر ورزشکار و کشوری کسب مدال است و معتقدم در هر صورت نتایج خوبی توسط پرتابگران کشورمان در هشتمین دوره بازی های داخل سالن آسیا بدست آمد.

او ادامه داد:سازمان تیم های ملی دوومیدانی از یک تعداد ورزشکار به صورت ویژه حمایت می کند تا آنها بتوانند در بازی های آسیایی جاکارتا برای کشورمان مدال آوری کنند و قطعا از این ورزشکاران انتظار می رود با توجه به چنین حمایت هایی که از آنها صورت می گیرد بتوانند در اندونزی خوشرنگ ترین مدال ها را برای کشورمان کسب کنند و همین جا اعلام می کنم در صورتی که ورزشکاران دیگر هم بتوانند رکوردهایشان را افزایش دهند از آنها هم حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سپهرزاد درباره وضعیت دوومیدانی در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار