کمک ۱۳ میلیون تومانی نمایشگاه خیریه عکس به زلزله زدگان خراسان شمالی

مسول برگزاری نمایشگاه خیریه عکس آرزوهای گمشده در بجنورد گفت : 13میلیون تومان در نمایشگاه خیریه عکس آرزوهای گمشده بجنورد برای زلزله زدگان خراسان شمالی جمع آوری شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛حامد موسوی نژاد مسئول برگزاری اولین نمایشگاه عکس  خیریه  آرزوهای گمشده در بجنورد ،گفت : عواید حاصل از فروش عکس های این نمایشگاه به نفع زلزله زدگان روستاهای اخلی و دنگل استان خراسان شمالی هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد : این نمایشگاه  در قالب فروش عکس به‌نفع زلزله زدگان استان خراسان شمالی از هشتم لغایت ۱۵ بهمن ماه به مدت یک هفته در بجنورد دایر شد که به دلیل  استقبال گسترده همشهریان و دستگاه های اجرایی  زمان برگزاری این نمایشگاه تا ۱۹ بهمن ماه تمدید شد.

موسوی نژاد افزود : در این نمایشگاه  ۳۲ اثر از مجموعه عکس های حامد موسوی نژاد و امیرحسین صحرا نورد از طبیعت استان در قاب نمایشگاه خیریه آرزوهای گمشده  به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد:این نمایشگاه از یکشنبه هشتم بهمن ماه لغایت ۱۹ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی هنری عمیق در بجنورد گشایش یافت که بیش از ۱۳ میلیون تومان فروش تابلو برای کمک به مردم مناطق زلزله زده استان جمع آوری شد.

موسوی نژاد اظهار کرد : تمام سود حاصل از فروش تابلوها با نظارت استانداری ، سازمان ورزش و جوانان و دهیاری‌ برای زلزله زدگان روستاهای اخلی و دنگل استان خراسان شمالی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری نمایشگاه خیریه عکس بجنورد به نفع زلزله زدگان خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت ارشاد ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.