نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ؛

راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران است

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم ایران وحدت و همدلی را در راهپیمائی 22 بهمن به جهان نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمائی 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملی در کشور بوده و حضور سلایق سیاسی ،گروه ها ونهادهای فرهنگی و تمامی قشرها در این راهپیمائی نشان از وفاداری آنها به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رویکرد گستاخانه دشمنان در طول 40 سال گذشته و اینکه هر سال رونمائی ازبدترین بی حرمتی ها را برعلیه کشورمان دارند افزود:خوشبختانه مردم با بصیرت تمام در صحنه بوده و هر گونه تهدید و تحریم دشمنان را جواب دندان شکن داده اند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را دینی و مردمی عنوان کرد و افزود: همه با وجود مشکلات و کم و کاستی های اقتصادی برای نگهداشت انقلاب دینی و مردمی و با حضور پر رنگ و قوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این برهه بسیار حساس، پشتیبانی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به رخ همه دنیا می کشانیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه و اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی کم همت بسته اند خاطر نشان کرد:امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی هستیم تا به دشمنان بفهمانیم که در برابر ایران دچار تفهم خیالی هستند.

وی از آمادگی شهرستان بستان آباد برای برگزاری هر چه باشکوهترراهپیمائی روز 22 بهمن خبر داد و افزود:مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بستان آباد همچون سال های قبل با حضور در راهپیمائی 22 بهمن حمایت خود را از انقلاب اسلامی و آرمان های آن به نمایش خوهند گذاشت.

 

انتهای پیام/ش

راهپیمائی 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملی در کشور

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار