نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی برجسته بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی برجسته بود وا نقلاب اسلامی بدست نمی آمد مگر با حضور همیشه در صحنه مردم.

نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی برجسته بود به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه   در نماز جمعه شهرستان روانسر گفت: اندیشه ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان به ویژه جوانان باید معرفی گردد و آنان باید با اندیشه های حضرت امام(ره) آشنا شوند.

ارسلان حسینی با اشاره به اهمیت نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: باید فضای کار و مشارکت جوانان در عرصه های مختلف باز شود و کشور از این ظرفیت بهره مند شود.

وی نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را بیان کرد و گفت :همه باید در راه خدمت به جامعه و جوانان تلاش و کوشش کنیم.

وی توجه به نیازهای جوانان را ضروری خواند و افزود:در شهرستانها ستاد ساماندهی به ریاست فرماندار محترم و با حضور مسوولین دستگاههای اجرایی به منظور برنامه ریزی و حل مشکلات این قشر پیش بینی شده است و امیدواریم نتایج خوبی در پی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به وضعیت ورزش شهرستان روانسر اشاره کرد و گغت:سرانه ورزشی این شهرستان نزدیک به مرز 2 متر است و از نظر زیرساخت ها شرایط خوبی دارد.

ارسلان حسینی به نقش ورزش در افزایش سطح سلامت جامعه نیز اشاره کرد و گفت :ورزش بهترین ابزار برای ایجاد سلامت پایدار است و این مهم لزوم توجه جدی به این مهم را می طلبد.

انتهای پیام/ز

 

ورزش بهترین ابزار برای ایجاد سلامت پایدار است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.