انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن است

رئیس قرارگاه عمار گفت:انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن است که به رهبری امام راحل و به پشتوانه مردم و از سال 42 آغاز و در بهمن 57 به پیروزی رسید و رژیم شاهنشاهی مزدور آمریکا را ساقط کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای نطنز، اظهار کرد: مقام امامت امام علی(ع) تا قبل از شهادت حضرت زهرا(س) نسبت مقام غائب بود و بعد از شهادت آن حضرت این مقام علاوه بر شخص در مقام نیز ظاهر شد.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) افزود: یک نکته‌ای به کار می‌رود که می‌گویند حضرت زهرا(س) فدای ولایت شد اما باید بگوییم حضرت زهرا(س) فدای ولایت نشد بلکه فدای اسلام شد یعنی اگر اقدامی نمی‌کرد امروز نه شیعه و نه سنی و نه حتی اسلامی نبود.

رئیس قرارگاه عمار با گرامیداشت دهه مبارک فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن است که به رهبری امام راحل و به پشتوانه مردم و از سال 42 آغاز و در بهمن 57 به پیروزی رسید و رژیم شاهنشاهی مزدور آمریکا را ساقط کرد.

وی بابیان اینکه این انقلاب به دست ولی‌فقیه زمان اتفاق افتاد، بیان کرد: بدون شک این‌ یک معجزه الهی به شمار می‌رود که امام راحل به‌عنوان نماینده امام زمان(عج) این انقلاب را به پیروزی برساند تا زمینه اصلی ظهور را فراهم کند.

طائب بابیان اینکه در راه انقلاب و اسلام شهدای زیادی تقدیم این نظام و انقلاب شده‌اند، اذعان کرد: شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند و امروز اثرگذاری آنان به‌خوبی پیدا است و طبق آیاتی از قرآن کریم، شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند، رزق جدیدی که خدا به شهید می‌دهد در واقع جسمی است که ما نمی‌توانیم ببینیم  و او با این جسم با سایرین ارتباط برقرار می‌کند.

وی گفت: شهدا به میدان نبرد حق علیه باطل آمدند و قطار انقلاب را به‌ پیش بردند و مقصد اصلی این قطار ظهور حضرت مهدی(عج) است.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: نظام اسلامی روزبه‌روز به نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شود و نشانه‌های آن به‌خوبی پیداست و نمونه آن غلبه نیروی مقاومت در جبهه سوریه و عراق بر داعش بود که تقریباً نیمی از راه شکست رژیم صهیونیستی پیمود‌ه شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید هیچگاه به آمریکا اعتماد کنیم و هر جا اعتماد کردیم شکست خوردیم؛ امروز تک‌تک مردم ایران وظیفه‌ دارند راه شهدا را ادامه دهند و با غلبه بر رژیم صهیونیستی راه را برای فتح نهایی هموار کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهدای نطنز

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.