سایت ای اف سی: فوتسال ایران فراتر از آسیا است

سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا 2018، تیم ملی فوتسال کشورمان را فراتر از آسیا توصیف کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتسال کشورمان امروز از ساعت 14:30 (به وقت ایران)، در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا 2018 چین تایپه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به استقبال این یدار حساس رفته  و ضمن تمجید از تیم ملی فوتسال کشورمان،این بازی را یاد آور دیدار فینال جام ملت های سال 2016 دانسته است.
در این گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به سرعت پیش رفته و در فرآیند کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی خود، 39 گل به ثمر رسانده است.
ایرانی ها کار خود را با پیروزی 14-0 برابر میانمار در گروه C آغاز کردند و به دنبال آن 11-1 مقابل چین پیروز شدند. اما تیم محمد ناظم الشریعه، در آخرین بازی گروهی خود برابر عراق با مقاومت این تیم مواجه شد، اما 5-3 این بازی را نیز برد.


ایران تیمی است  تکنیکی که رکورد 100 درصد پیروزی در مسابقات را دارد، پیروزی قاطع 9-1 ایران برابر قدرت فوتسال منطقه « آسه آن » یعنی تایلند در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات ثابت می کند که ایران در کلاس خاص خود بازی می کند و فراتر از آسیا است.


این گزارش درباره ازبکستان نیز می نوسید: ازبکستان، نایب قهرمان سال 2016  با قدرت این دوره از رقابت ها را شروع کرد و 13-2 کره جنوبی را در هم کوبید و در بازی دوم مرحله گروهی 4 - 2 تاجیکستان را  شکست داد. با این حال، آنها با شکست 4-2  برابر  ژاپن در گروه خود شدند. گرگ های سفید روز پنج شنبه ویتنام  را در مرحله یک چهارم نهایی 3-1  بردند تا دیداری جذاب را برابر ایران رقم بزنند،دیداری که تکرار فینال مسابقات جام ملت های آسیا 2016 است و ازبک ها آنجا 2-1 شکست خوردند.
انتهای پیام/


ایران –ازبکستان؛تکرار فینال سال 2016

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۳۲ ۰۱ تير ۱۳۹۷
سلام من متولد هفتاد هستم من به یه شیوه خاص فوتسال بازی میکنم اعتماد بنفس الکی ندارم ولی احساس میکنم میتونم بهترین بازیکن جهان باشم تنها چیزی که یه عمره دیوونم کرده اینکه با این استعداد دارم تو شهر بومهن تهران کارگری میکنم تنها ارزوم اینه بتونم خودمو به خودم وپدرمادرم ثابت کنم من همیشه امیدوارم همیشه تا خدا کمکم کنه.
آخرین اخبار