امام جمعه پاوه؛

فراهم کردن زمینه رشد ورزشکاران بدون اختصاص بودجه امکان پذیر نیست+تصویر

امام جمعه پاوه گفت: فراهم کردن زمینه های رشد ورزشکاران بدون اختصاص بودجه و هزینه امکان پذیر نیست و این امر توجه ویژه مقامات و مسئولین در این زمینه را می طلبد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماموستا ملا قادری امام جمعه پاوه در دیدار با  رییس کمیته نظارت و بازرسی فدراسیون تکواندو و ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه  به دو موضوع اصلی تحت عنوان ورزش اخلاق محور و تخصص محوری ورزشکاران  پرداخت و گفت: این دو محور نیازمند پشتیبانی مالی عوامل دست اندکار است.

فراهم کردن زمینه رشد ورزشکاران بدون اختصاص بودجه  امکان پذیر نیست

وی در ادامه افزود: این امر خطیر از یک طرف وظیفه  مربیان و کلیه عوامل اجرائی را بیش از پیش مهم شمرده و زنگ خطری برای بیشتر اهمیت دادن به خصلت پهلوانی بیشتر از قهرمانی در عصر کنونی برای این نسل  است و و از طرف دیگر فراهم کردن زمینه های رشد ورزشکاران بدون اختصاص بودجه و هزینه امکان پذیر و عملی نیست و این امر توجه ویژه مقامات و مسئولین در این زمینه را می طلبد.

 سید نوزاد سلیمانی دبیر اسبق هیات تکواندو  شهرستان پاوه  گفت: سالهاست که ورزش این شهرستان از منابع موجود خود شهرستان و کمک های خیرین برای رشد ورزشکاران سرمایه گذاری کرده تا به جایگاه کنونی رسیده است و حال نوبت همت بلند بزرگوارنی چون شماست که یاریگری این آینده سازان مملکت مان باشید.


رضا شیروندی رییس کمیته نظارت و بازرسی فدراسیون تکواندو و  مهدی همتی ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه  با تکواندوکاران دیدار نموده و قول مساعدت و همکاری های لازم در خصوص رشد و توسعه این رشته المپیکی را دادند.

انتهای پیام/ز

دیدار مسئولین هیات تکواندو با ماموستا ملا قادری امام جمعه پاوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار