نقش موثر رسانه در مدیریت و توسعه خدمات شهری

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: رسانه‌ها می‌توانند با تایید برنامه‌های مدیریت شهری، شهرداری رادر رسیدن به اهداف توسعه‌ای یاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سفیدرئیس شورای شهر یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امیدوارم با اینکه از انقلاب خیلی دور میشویم، ولی نباید از اخلاق انقلابی فاصله بگیریم و همواره باید رهرو راه شهد باشیم.

وی با اشاره به نقش رسانه در مدیریت و توسعه خدمات شهری، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد انتظار دارد خبرنگاران در صورت تأیید برنامه‌های مدیریت شهری در رسیدن به اهداف توسعه‌ای یاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ایجاد شهر امن انسانی و پیاده محور، ایجاد شرایط زندگی ایده آل و آرام و جذب مشارکت مردمی در مدیریت شهری را از جمله برنامه‌های در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد در این دوره اعلام کرد.

سفید با بیان این‌که دخالت مردم در مدیریت شهری را عامل موثری در ارتقای سطح مدیریت شهری دانست وگفت: این دوره شورای اسلامی شهر به دنبال ساخت خیابان و پل نسیت، بلکه اتمام طرح‌های نیمه تمام که مشکلات و معضلات جدی برای مردم ایجاد کرده است را در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام مسئول رفع مشکلات ۱۵ ساله شهری را از جمله مهمترین اولویت اجرایی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تا پایان امسال مشکل ساکنین شهرک طوبی رفع نهایی خواهدشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد رسیدگی به امور مختلف مردم و پاسخ در کمترین زمان ممکن را اولویت اول شورای شهر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر یزد، تاریخی و توریستی شده، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه فضای اقامتی، حمل و نقل و مدیریت شهری از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شورا است.

انتهای پیام/ ا

لزوم حمایت یا نقد سازنده برنامه‌های شورای شهر از سوی رسانه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار