امام خمینی(ره) اعجوبه زمان بودند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: امام خمینی(ره) اعجوبه زمان بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران در مراسم گردهمایی تشکل‌های اسلامی، هیئات مذهبی و مسئولان مساجد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) اعجوبه زمان بودند.

وی افزود: عده‌ای عنوان کرده‌اند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد جشن پیروزی خود را در سال آینده نخواهد دید بلکه به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها چهلمین سالگرد را بلکه سالیان سال از جشن پیروزی خود را خواهد دید و اما در ازای آن، دشمنان در حال عداوت ورزیدن هستند و شبانه‌روز به کار خود ادامه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران تصریح کرد: خداوند وجود امام خمینی ( ره) را به ما لطف کرد و کوثری به ما اعطا کرد تا دشمنان ما را از این خاک بیرون کند وگرنه چه کسی باور می‌کرد که یک روزی یک روحانی با عبا و عمامه بدون اسلحه، شاه مملکت را تهدید کند و آن را از کشور بیرون اندازد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی گفت: راه نجات انسان‌ها و هدایت آن‌ها از گمراهی در سالیان و قرن‌های گذشته با استفاده از حضور پیامبران و امامان معصوم انجام می‌شد اما در سال‌های اخیر کسی که راه نجات مردم را پیش گرفت، امام راحل(ره) بود.

وی اظهار داشت: هنوز بسیار از مردم، امام خمینی(ره) را نشناخته‌اند، این انقلاب با گذر چهار دهه پیچ‌وخم‌های طولانی همچنان در استوار است و روزبه‌روز نورانی‌تر می‌شود لذا باید گفت امام خمینی(ره) و حرکت الهی‌اش یک معجزه بودند.

انتهای پیام / ق

امام خمینی(ره) کوثر زمان ما هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.