پژمان‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن توانسته بیشتر تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده استحجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر اوج حضور مردم در حل مسائل خود و پرداختن به مشکلاتی است که کشور با آن مواجه بود.

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: حضور پرشور مردم در سال 57 کنار امام راحل توانست این اتفاق بزرگ را رقم بزند و ما امروز در آستانه چهلمین سالگرد این انقلاب هستیم.

وی با تاکید براینکه همیشه حضور پرشور مردم توانسته بیشتر تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند، اظهار کرد: حضور فعال ملت ایران در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات، راهپیمایی‌ها بهترین برکات را برای این کشور به ارمغان آورده است.

پژمان‌فر ادامه داد: مردم ما مسلما با توجه به اهمیت 22بهمن امسال حضوری پر شور در راهپیمایی خواهند داشت و ما پیشاپیش از آنها تشکر می‌کنیم، اما در کنار حضور مردم، مسئولان هم باید به شرایط زندگی، معیشت و مشکلات آنها توجه کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: مسئولان باید در برابر حضور همیشه در صحنه مردم حداقل وظیفه شناسی داشته و در هر سمت و مسئولیتی با اقدام درست خود قدردان این حضور باشند.

انتهای پیام/

مسئولان با حل مشکلات مردم، قدردان آنها باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار