قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

ساخت بیمارستان می‌تواند شفابخش باشد/ همیشه به پیشرفت‌ها اشاره کنیم

وزیر بهداشت گفت: ساخت بیمارستان هم می‌تواند شفابخش باشد، چراکه وقتی بیمارستان ساخته شد، تجهیزات و نیروی انسانی هم تامین می‌شود.

ساخت بیمارستان می تواند شفابخش باشد/ همیشه به پیشرفت ها اشاره کنیمبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساخت بیمارستان می تواند شفا بخش باشد، گفت: ساخت بیمارستان هم می تواند شفابخش باشد، چراکه وقتی بیمارستان ساخته شد، تجهیزات و نیروی انسانی هم تامین می شود و در حال حاضر 9 پزشک متخصص در جاسک حضور دارند و به مردم خدمات تخصصی درمانی را ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: همیشه به پیشرفت ها و وضعیت موجود اشاره کنیم، از جمله اینکه 9 پزشک متخصص به جاسک اعزام شده اند، در حالیکه در گذشته حتی پزشک عمومی هم وجود نداشت.

باید به جاسک به طور ویژه توجه شود

وزیر بهداشت با اشاره به جمعیت 58 هزار نفری بندرجاسک، تصریح کرد: ایران 80 میلیون نفر جمعیت دارد و همه انتظار دارند که مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی برطرف شود که البته انتظار به حقی است، ولی باید در چارچوب منابع و امکانات به تدریج مشکلات را به حداقل رساند و در این راستا باید به جاسک به طور ویژه توجه شود، بنابراین ابتدا سپاسگزار داشته ها و پیشرفت ها باشیم سپس با تلاش مضاعف، امکانات بیشتری را مستقر کنیم.

وزیر بهداشت افزود: امروز طرح توسعه این بیمارستان افتتاح شده و در حال حاضر در این شهرستان، رادیولوژیست، متخصص قلب، اطفال، روانپزشکی و داخلی وجود دارد و هر سال و به تدریج به تعداد این متخصصان افزوده می شود، بنابراین ساخت بیمارستان، بخشی از امکاناتی است که باید فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار