پرچم اسلام به برکت خون شهدا برافراشته شد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: این انقلاب با هزینه زیادی بدست آمده و به برکت خون شهدایی که پرچم اسلام را برافراشتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در دیدار با کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر کردستان، گفت: خداوند به بشریت وعده داد که اگر با دشمنان اسلام مبارزه کنند اجر عظیم خواهد داشت.

وی افزود:  خداوند متعال در این دنیا همه چیز را برای آزمایش انسان قرار داده و این آزمایش بی هدف نیست و آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است حرکت انسان به سمت تکامل است.

وی تصریح کرد: مسیر مستقیم برای انسان تدوین و تعریف شده است و باید در مسیر حق و حقیقت حرکت کرد تا به سعادت دنیا و آخرت برسد.

وی تصریح کرد: این انقلاب با هزینه زیادی بدست آمده و به برکت خون شهدایی که پرچم اسلام را برافراشتند ملت ایران در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافتند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: جنگ تمام شدنی نیست پس اگر جهاد و روحیه انقلابی را کنار بگذاریم شکست خواهیم خورد گرچه قرآن می‌فرماید دشمنان شما همواره در حال جنگ و ستیز با شما هستند و شما باید همواره آماده مقابله با آنان باشید.

وی اذعان داشت: اگر کسانی نباشند که جلوی دشمنان اسلام را بگیرند همه چیز از بین می‌رفت و در چنین جایی هست که وجود و اهمیت انقلاب اسلامی معنا پیدا می کند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در شرایطی شکل گرفت که جهان به سمتی حرکت می کرد که ارزش های اسلامی و دینی رفته رفته حذف و ضد ارزش ها جای آن را می گرفت.

شاهرودی اضافه کرد: قبل از انقلاب انسان‌های دیندار زیر فشار بودند که امروز باید شکرگذار خداوند باشیم چون به برکت انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح، از امنیت لازم برخوردار هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امروز قدرت ایران به جایی رسیده است که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان به این اقتدار معترف بوده و از این جایگاه سخت خشمگین هستند.

انتهای پیام/ د م

امنیت و اقتدار ایران به برکت نیروهای مسلح است

 

برچسب ها: قدرت نظامی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.