نصب دستگاه پرتو درمانی در مرکز درمان سرطان دزفول

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول از نصب دستگاه پرتو درمانی در مرکز درمان سرطان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا اسماعیل چگنی، مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول گفت: دستگاه رادیو تراپی پرتودرمانی پیشرفته که آخرین مدل دستگاه های پرتو درمانی در جهان است و در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرد با کمک خیرین خریداری و جهت استفاده بیماران تحت پوشش انجمن وارد مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول شد.

وی با اشاره به خریداری این دستگاه بیان داشت: دستگاه پرتو درمانی ˈآرتیست.سی.تی. ویژنˈ با کمک خیرین و تلاش هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول با هزینه ای معادل 65میلیارد ریال از شرکت زیمنس آلمان خریداری شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول گفت: بهره برداری از این دستگاه در مرکز تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) نقش بسزایی در موفقیت سیر درمان مبتلایان به سرطان در منطقه دارد.

اسماعیل چگنی تصریح کرد: مرکز درمانی بیماران خاص در دزفول در 7 طبقه ویژه بیماران دیابتی، دیالیزی و دیگر بیماری های خاص جنب مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول ساخته خواهد شد که بزودی با حضور مسئولان کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/م

دستگاه پرتو درمانی در مرکز درمان سرطان دزفول نصب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار