فرمانده سپاه استان سمنان:

بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد هستند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت : بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه استان سمنان در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان گفت : بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب سپری کردند.

 وی با بیان اینکه بازنشستگان سپاه دارای تجارب فراوان طی دوران خدمت و حضور در هشت سال دفاع مقدس هستند افزود : پیروزی امروز در جبهه‌های مختلف نظامی و حتی جنگ نرم فرهنگی را مدیون ایستادگی و مقاومت نیروهای سپاهی و نظامی هستیم.

 فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد : یکی از علت‌هایی که عملیات بیت المقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس به این عنوان نام‌گذاری شد، این بود که امروز این نام در آزادسازی سوریه و موصل تاثیر گذار و نقش‌آفرین است.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن‌زاده گفت : رهبر معظم انقلاب به بازنشستگان سپاه توجه خاص دارند لذا باید کوشید تا عزت و حرمت آن‌ها در جامعه همواره حفظ شود.

 انتهای پیام / ه

صحبت های فرمانده سپاه استان سمنان در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان 

 

 

 

 

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر نیروهای امنیتی و سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
باسلام.باتوجه به زحمات صادقانه وایثارگریانه بازنشستگان سپاه وتاکید مقام معظم رهبری چراپاداشت پرسنل سپاه راپرداخت نمیشود