نیروی انتظامی مولد امنیت پایدار

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر گفت: امنیت در کنار مسائل اقتصادی امری لازم و ضروری برای جامعه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ فرهاد باقی زاده جانشین انتظامی شهرستان نوشهر وظایف نیروی انتظامی را حفظ امنیت در منطقه و کشور، مبارزه با فساد و جلوگیری از سرقت در جامعه دانست و گفت: امروزه نیرو‌های خدوم ما این وظایف محوله را به خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: امنیت مهمترین ضرورت اجتماعی و نیاز جامعه است و امنیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برعهده نیروی انتظامی است.

سرهنگ باقی زاده گفت:پلیس پیشقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها در جامعه بوده و اقشار مختلف جامعه و مسئولان باید خود را مکلٌف به حمایت از نیروی انتظامی و کارکنان خدوم و مخلص آن بدانند و ما نیز در این راه حامی آن‌ها خواهیم بود.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر افزود: آرامش اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی ثمره تعامل دستگاه‌های دولتی، مردم و نیروی انتظامی است و این تعامل باید در جهت خدمتگزاری به مردم باشد.

وی گفت: افزایش تفاهم و تعامل بین دستگاه‌های دولتی و انتظامی به‌ویژه استفاده از جایگاه اجتماعی ائمه جماعات به منظور بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها در پیشگیری از جرایم، معضلات و افزایش امنیت عمومی درجامعه بسیار موثر است.

سرهنگ باقی زاده با تاکید بر برخورد با مخلان نظم و امنیت ادامه داد: امروز ما افتخار می‌کنیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران، همه بر رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسان تأکید داشته و مکلف شده ایم.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر اساسی‌ترین کار نیروی انتظامی را حفظ امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی همواره مولد امنیت پایدار در جامعه است و این امنیت به مدد تلاش‌های بی وقفه و ایثارگری‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان است.

انتهای پیام/آ

امنیت مهمترین ضرورت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار