معاون حمل ونقل راهداری استان کرمان؛

ممنوعیت صدور بارنامه برای کامیون‌های با عمر بالای ۵۰ سال

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کرمان گفت:از ابتدای سال 97صدور بارنامه برای ناوگان باری با عمر بالای ۵۰ سال و بالاتر ممنوع است.

ممنوعیت صدور بارنامه برای کامیون‌های با عمر بالای ۵۰ سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ مهدی صیفوری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تا اطلاع ثانوی ناوگان فوق سنگین با وزن ناخالص (وزن وسیله نقلیه + وزن کالا) بالای ۹۶ تن از شمول این امر مستثنی هستند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت طرح نوسازی ناوگان حمل ونقل کالا به نمایندگی شرکت‌های تامین کننده ناوگان باری که در حال حاضر شرکت‌های مجتمع صنعتی ماموت، سایپا دیزل، آذهایتکس، آریا دیزل، زامیاد و داتیس فرا دیزل آریا هستند مراجعه کنند.

صیفوری تصریح کرد: حداکثر تسهیلات پرداختی ۸۰ درصد قیمت خودرو تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان و باز پرداخت آن با توجه به محصول انتخابی ۵ تا ۷ سال (عمدتا" ۵ سال) و نرخ سود تسهیلات (سهم متقاضی) در حال حاضر حدود ۹ درصد می‌باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ۱۲ هزار دستگاه انواع کامیون، کامیونت و تریلر در استان کرمان فعالیت دارند افزود: این تعداد سالانه حدود ۲۵ میلیون تن کالا را از مبادی استان به نقاط مختلف کشور جابجا می‌کند.

صیفوری افزود: بخش حمل و نقل جاده‌ای حدود ۹۰ درصد انواع حمل و نقل را به خود اختصاص داده است و نوسازی ناوگان حمل و نقلی تاثیر بسزایی در بازدهی بخش حمل و نقل از لحاظ اقتصادی خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

صدور بارنامه برای کامیون های بالای 50سال ممنوع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار