افزایش اعتبارات ٣ درصد نفت و گاز به فارس/بدهی پیمانکاران طرح‌های ٣ درصد نفت و گاز پرداخت می‌شود

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: اعتبارات ٣ درصد نفت و گاز به فارس نسبت به پارسال افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی سلحشوری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس اظهار کرد: اعتبارات ٣ درصد نفت و گاز به فارس نسبت به سال گذشته هم از نظر اعتبارات و هم از لحاظ تخصیص ١٧ درصد رشد داشته است.

 وی با اشاره به اینکه امسال ٣٧٢ میلیارد تومان از محل اعتبارات ٣ درصد نفت و گاز به فارس اختصاص داده شد، تصریح کرد: ٤٠ درصد آن از طریق اسناد خزانه یک یا ۲ ساله و فقط ٦ درصد آن نقدی بود.

علی سلحشوری با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و دستور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه این ٤٠ درصد تبدیل به نقد شده است، ادامه داد: ١٤٧ میلیارد تومان از کل مبلغ ٣ درصد نفت و گاز که مربوط به اسناد خزانه بود تبدیل به نقد شده است و تا یک یا ۲ هفته آینده به حساب دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران مربوطه واریز می‌شود.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با اشاره به اینکه همه پیمانکارانی که از محل ٣ درصد نفت و گاز پروژه شان اعتبار دارد در این قضیه ذینفع هستند، اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد تا ٢٨ اسفندماه امسال حدود ٨٠ درصد از مابقی اعتبارات ٣ درصد نفت و گاز به حساب دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران واریز شود.

انتهای پیام/ن

اعتبارات ٣ درصد نفت و گاز به فارس افزایش داشته است

برچسب ها: گاز ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار