معاون استاندار اردبیل؛

14 طرح تعاونی در استان اردبیل به بهره برداری رسید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: 14 طرح تعاونی با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی 100 نفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نواداد٬ معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم گردهمایی کارگران٬ تعاون گران و کارفرمایان که ظهر امروز در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران٬ پشتوانه مردمی این نظام بوده چرا که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی٬ مردم در تمامی صحنه ها پشتیبان نظام بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران و 8 سال دفاع مقدس٬ توفیقات خوبی در عرصه‌های سازندگی و اشتغالزایی صورت گرفت که نقش کارگران٬ تعاون گران و کارفرمایان در این حوزه بسیار پررنگ بوده است.

نواداد تصریح کرد: ایجاد اشتغال یکی از سیاست های مهم دولت برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است که در این راستا تمامی طرح های سرمایه گذاری که منجر به اشتغال شود در استان اردبیل مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: افتتاح طرح‌های تعاونی که امروز شاهد آن هستیم برای 100 نفر در استان اردبیل اشتغال ایجاد می کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال برای 100 نفر در اردبیل

برچسب ها: دهه فجر ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.