مهروند خبر داد:

دعوت از مالکان سرقفلی پلاسکو برای عقد تفاهمنامه

مدیر املاک تجاری سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان از مالکان سر قفلی پلاسکو دعوت کرد تا برای عقد تفاهمنامه ملک تجاری خود به سازمان مذکور مراجعه کنند .

دعوت از مالکان سرقفلی پلاسکو برای عقد تفاهمنامهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان : مرتضی مهروند  مدیر املاک تجاری سازمان اموال و املاک بنیاد ازعموم مالکان سرقفلی واحدهای تجاری پلاسکو دعوت کرد تا از روز دوشنبه 23 بهمن ماه 96 به منظور عقد تفاهمنامه ضمن هماهنگی با شماره تلفن تماس 88881682 با در دست داشتن اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی و همچنین اصل و کپی آخرین قرار داد اجاره به سازمان اموال واقع دربزرگراه رسالت – روبه روی پارکینگ بیهقی ، ساختمان شماره یک طبقه دوم واحد املاک تجاری مراجعه کنند .

براین اساس تفاهمنامه مذکور بر اساس هماهنگی به عمل آمده در جلسات مشترک با وزارت صنعت ، معدن و تجارت واتاق اصناف تهیه شده و دربخشی از آن تصریح شده:ارزش سرقفلی مورد اجاره قبل ازتخریب، توسط کارشناس رسمی منتخب مراجع قضایی تعیین و با اعمال و احتساب نرخ شاخص تورم سالانه اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا زمان تحویل واحد جدید محاسبه و منظور می‌گردد.

در این خبر تصریح شده مالکان سرقفلی واحد های تجاری پلاسکو می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن 88881682 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

بررسی آخرین وضعیت مالکان پلاسکو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار