پرداخت تسهیلات اشتغال و کار آفرینی به متقاضیان در اردبیل

مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: یک هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون و 200 میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در همایش کارگران، تعاون گران و کارفرمایان استان اردبیل افزود: اشتغال مسئله و دغدغه اصلی دولت می باشد امروز اهمیت آن نسبت به مقوله های دیگر بیشتر می باشد.

وی با اشاره به اهمیت بخش تعاون در ایجاد فرصت های شغلی بیان کرد: امسال 115 شرکت تعاونی با استغالزایی یک هزارو 83 نفر تشکیل شده است و با این رقم مجموع تعاونگران فعال در استان به 110 هزار نفر رسیده است.

 رحیمی همچنین به ضرورت ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی گفت: 500 نفر از دانش آموختگان دانشگاهی در قالب طرح کارورزی جذب واحد های تولیدی شده اند و دولت هم متعهد شده تا 2سال حق بیمه آنها را پرداخت کند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تقویت روابط کار در استان گفت: یک هزار و 587 نفر از کار گران استان مشمول کار سخت و زیان آ‌ور شده اند .

رحیمی توزیع سبد غذایی به 97 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال، ارابه خدمات بیمه به 10 هزارو 800 کارگر ساختمانی ، ارایه خدمات درمانی به 79 هزار نفر، پرداخت حقوق بازنشستگی به 18 هزار و 400 نفر، ارایه خدمات آموزشی رایگان به 14 هزار و 600 نفر را از جمله خدمات ارایه شده در حوزه کار و ف تعاون و رفاه استان ذکر کرد.

وی درباره ارایه تسهیلات اشتغال به متقاضیان نیز بیان کرد: یک هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون و 200 میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

تشکیل 115 شرکت تعاونی در اردبیل

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.