حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان:

دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی در تلاش است جوانان را نسبت به انقلاب گمراه کند

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید براینکه باید دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم، گفت: دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی سعی می‌کند اذهان را هدایت کرده و جوانان را نسبت به انقلاب گمراه کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان،استاد حوزه و دانشگاه  در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان برگزار شد، با تأکید براینکه باید دوران سیاه شاه را برای جوانان تبیین کنیم، اظهار داشت: دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی سعی می‌کند اذهان را هدایت کرده و جوانان را نسبت به انقلاب گمراه کند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: به‌تازگی مستندی از دوران رضاشاه پخش می‌شود که نشان‌گر فقر و بیچارگی ملت ایران است، متأسفانه پس از 40 سال اقدام به پخش این‌گونه مستندات شده و باید در این زمینه رسانه‌ها فعال‌تر باشند و دوران تاریک پهلوی را با پخش مستند و فیلم نشان دهند.

پناهیان  با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با ایران افزود: دشمن تلاش می‌کند مردم کشور خود را فریب دهد و نسبت به کشور ایران بدبین کند، بنابراین هرگاه هرکسی از خارج به کشورمان می‌آید می‌گوید که تصور می‌کرده ایران کشوری قحطی‌زده و بسیار عقب‌افتاده است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های اقتصادی کشورمان پس از انقلاب رشد بسیار خوبی داشته و افرادی که از خارج از کشور می‌آیند به این نکته اذعان دارند که ایران کشوری است که در ظاهر مشکل ندارد.

انتهای پیام/ت

رشد چشمگیر زیر ساخت های اقتصادی کشور بعد از انقلاب اسلامی

برچسب ها: فضای مجازی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار