شکست شهبازی مقابل حریف هندی / غیبت ملی پوشان ایرانی در نیمه نهایی مسابقات بدمینتون دهه فجر

رقابت های بدمینتون بین المللی دهه فجر امروز صبح با حذف آخرین نماینده کشورمان در بخش انفرادی پیگیری شد.

شکست شهبازی مقابل حریف هندی / غیبت ملی پوشان ایرانی در نیمه نهایی مسابقات بدمینتون دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون دهه  فجر در قسمت یک نفره مردان صبح امروز در زنجان برگزار شد و بازیکنان راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شناخته شدند.

 در یکی از  مهم ترین دیدارهای امروز صبح  مهران شهبازی ملی پوش کشورمان به مصاف بازیکن هند رفت و به رغم بازی خوب نتوانست مقابل حریفش به برتری برسد و شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

بدین ترتیب اریامان تاندون از کشور هند، کاو فام از ویتنام ، جواسیوان از هند و تین مین از کشور ویتنام به مرحله نیمه نهایی این رقابتها راه یافتند.نیمه نهایی یک نفره مردان بعداظهر امروز برگزار می شود.

بیست و هفتیمن دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر به مناسبت گرامیداست پیروزی  انقلاب اسلامی ایران در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری با جوایز 25 هزار دلاری و با حضور 15 تیم خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در قسمت یک نفره و دونفره رده بانوان و آقایان برگزار می شود.

انتهای پیام / 

مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار