انسداد 4 هزار و 48 حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان

 4 هزار و 48 حلقه چاه غیر مجاز تاکنون در استان همدان پلمپ شده اند.

انسداد 4 هزار و 48 حقه چاه غیر مجاز در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور ستوده، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با اشاره به اینکه 67 درصد این پلمپ چاه ها در دولت تدبیر و امید بوده است گفت: با بسته شدن این چاه ها از سال 1385 تاکنون 310 میلیون متر مکعب صرفه جویی در برداشت از منابع آب زیرزمینی داشته ایم.

وی از نظارت شبانه روزی 28 اکیپ گشت و بازرسی به منظور نظارت بر بهره برداری از منابع آب و جلوگیری از اضافه برداشت ها ی غیر مجاز در استان خبر داد و افزود: در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی 2 هزار و 703 حلقه چاه غیر مجاز با 223 میلیون متر مکعب و عمق 94/5 کیلو متر شناسایی و از چرخه تولید آب خارج شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به جلوگیری از حفر 3 هزار و 100 حلقه چاه غیر مجاز جدید اظهار داشت: در این گشت و بازرسی ها هزار و 300 دستگاه حفاری غیر مجاز در حین حفاری و تردد توقیف شد.

ستوده از صدور 610 پروانه بهره برداری برای چاه های کشاورزی از طریق نصب کنتورهای هوشمند خبر داد و اظهار داشت:از این طریق توانسته ایم از اضافه برداشت 8 میلیون متر مکعب آب زیرزمینی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ا

صدور 610 پروانه بهره برداری برای چاه های استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.