تهدیدات «نتانیاهو» در بلندی‌های جولان اشغالی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن بازدید از بلندی‌های جولان اشغالی به همراه وزرای کابینه این رژیم به تهدید دشمنان خود پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وبگاه خبری «روتر نت»، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) به همراه وزرای کابینه خود و ژنرال «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش و فرماندهان منطقه شمالی این رژیم از بلندی‌های جولان بازدید کرد.

وی در خلال این بازدید گفت: «ما برای هر رویدادی آماده‌ایم؛ به کسی توصیه نمی‌کنم ما را امتحان کند.»

نتانیاهو همچنین از عناصر سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) و نیرو‌های ارتش این رژیم که صبح امروز عملیات ترور «احمد جرار»، شهید فلسطینی را در منطقه «الیامون» اجرا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

به دنبال تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در ۱۵ آذر ماه اوضاع کرانه باختری و فلسطین اشغالی ملتهب شد و افراد ناشناس فلسطینی با انجام عملیات شهادت طلبانه ۳ تن از خاخام‌های صهیونیست را از پای درآوردند که یکی از آن‌ها «رزئیل شیبح» بود.

رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ منطقه جولان را اشغال کرد و در سال ۱۹۸۲ این مناطق را به عنوان بخشی از خاک خود اعلام کرد.

انتهای پیام/

تکرار ادعاهای بی اساس نتانیاهو در بلندی های جولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
اشغالگران فلسطین و سوریه و لبنان باید از خاک امت اسلامی خارج شوند .در غیر این صورت نیروهای مقاومت اسلامی انها را خارج خواهند کرد.
آخرین اخبار