شریعتی: ذوب آهن را شکست دهیم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر می‌شویم

مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: دیداری 6 امتیازی با ذوب آهن داریم و اگر این تیم را شکست دهیم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر می شویم.

طاها شریعتی مدافع تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در آستانه بازی با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم‌ لیگ برتر بیان کرد: یک بازی سخت و ۶ امتیازی مقابل ذوب آهن پیش رو داریم و برای کاهش فاصله خود با این تیم باید با سه امتیاز از زمین خارج شویم تا در ادامه رقابت ها به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بمانیم.

او ادامه داد: باید فاصله مان‌ را با تیم هایی که پایین تر از سایپا قرار دارند افزایش دهیم و به تیم‌های صدرجدولی نزدیک شویم. بنابراین در کنار دیدار با ذوب آهن‌ تمام بازی های دیگر تیممان اهمیت خاصی دارد. البته با توجه به اینکه ذوب آهن در بازی قبلی اش استقلال را شکست داد با روحیه و انگیزه بالایی به مصاف سایپا می آید. از آنجاییکه ما هم در هفته های اخیر وضعیت خوبی داشتیم برای کسب پیروزی به زمین می رویم.
 
شریعتی درمورد مشکلات مالی بازیکنان سایپا گفت: حدود یک ماه پیش بخش اندکی از مبلغ قراردادمان را دریافت کردیم اما مشکلات مالی زیادی داریم. با این وجود کادر فنی و بازیکنان سایپا با دل و جان کار می کنند. البته مسئولان باشگاه قول داده اند پس از بازی با ذوب آهن بخش دیگری از پول هایمان را پرداخت کنند.
 
او درباره نیمکت نشینی اش در بازی های اخیر سایپا بیان کرد: بازی کردن من بستگی به نظر علی دایی دارد و اگر او صلاح بداند طلسم بازی نکردن هایم مقابل ذوب آهن شکسته می شود. از نیمکت نشینی در سایپا ناامید نمی شوم و تلاش می کنم با خوب تمرین کردن شانس بازی را به دست آورم.
 
مدافع سایپا تهران درباره جدایی اللهیار صیادمنش، هم بازی و رفیق صمیمی اش از این تیم اظهار داشت: اللهیار از مدت ها پیش قصد داشت لژیونر شود و نمی خواست در سایپا بماند. مدتی است در تمرینات شرکت نمی کند و خبر خاصی از او ندارم.  اکنون تب جام جهانی نوجوانان خوابیده است و خوب نیست اللهیار همچنان به تمرینات اختصاصی ادامه دهد چراکه در این وضعیت کارش برای بازگشت به فوتبال سخت می شود. به هر حال امیدوارم او به زودی تیم موردعلاقه اش را پیدا کند.
 
انتهای پیام/
 

اظهارات شریعتی درباره وضعیت تیم سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.