افتتاح 206 طرح کشاورزی در استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از بهره‌برداری 206 طرح بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری یک هزار و 449 میلیارد ریال در استان به مناسبت دهه مبارک فجرخبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  محسن کریمیان امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی در شرکت فرآوری محصولات کشاورزی سنجابک در شهرک صنعتی مورچه‌خورت شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد:این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هزار و 449 میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی در بخش‌های صنایع کشاورزی، امور عشایری، تولیدات گیاهی، منابع طبیعی و آبخیزداری، تولیدات دام و طیور و آبزیان، آب و خاک و امور فنی، در مجموع برای 2 هزار و 278 نفر اشتغال ایجاد و یا تثبیت شغل کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خانوار بهره‌بردار طرح های کشاورزی افتتاح شده را 4 هزار و 630 خانوار اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت بسته‌بندی و فرآوری سنجابک نیز در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: برای ساخت خط دوم تولید این واحد صنایع مواد غذایی، کارخانه‌ای با زیربنای 6 هزار متر مربع، اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و 3.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی هزینه شده است.

علیرضا حق‌شناس از صادرات 8 میلیون دلاری محصولات این کارخانه در سال جاری به کشورهای آمریکا، روسیه، بلژیک، قطر و کویت خبرداد و گفت: این واحد صنعتی به تنهایی برای 500 نفر شغل ایجاد کرده است.

طرح‌های بخش کشاورزی در شرکت فرآوری محصولات کشاورزی سنجابک در شهرک صنعتی مورچه‌خورت شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح همزمان 206 طرح کشاورزی در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.