سرهنگ مرادی مطرح کرد؛

تامین امنیت و برقراری انضباط اجتماعی، از اهداف اصلی پلیس است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تثبیت و برقراری نظم و امنیت و انضباط اجتماعی هدف اصلی پلیس در جامعه است.

تامین امنیت و برقراری انضباط اجتماعی، از اهداف اصلی پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با حضور در اولین همایش معتمدین پلیس و رابطان اجتماعی سازمان‌های دولتی، به تاثیر مهم حضور همه جانبه شهروندان و اقشار مختلف جامعه در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: تثبیت و برقراری نظم و امنیت و انضباط اجتماعی هدف اصلی پلیس در جامعه است.

وی افزود: در همین راستا، و با توجه به تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مقرر شد با استفاده از ظرفیت‌های جامعه محوری، از مشارکت همه شهروندان در بحث ایجاد امنیت استفاده شود.

این مقام انتظامی با اشاره به این مطلب که برقراری نظم و امنیت جز با حضور همه جانبه و همدلی شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد میسر نمی‌شود، بیان داشت: منظور از برگزاری این همایش استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی همه اقشار، ارگان ها، نهاد‌ها و شورایاری‌ها در زمینه پیشگیری اجتماعی از جرم است.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت، با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این گردهمایی، بهره گیری از نظرات و تجربیان پیشکسوتان در خصوص امنیت محلات شهر تهران است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ تن از معتمدین پلیس و ۳۰ تن از رابطان اجتماعی سازمان‌های دولتی در همایش حضور دارند، که در نظر است این تعامل و ارتباط بیش از گذشته شود.

سرهنگ مرادی، در پایان، مجددا به وظیفه مهم پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: معاونت اجتماعی فاتب ساز و کار این ارتباط و تقویت رابطه میان پلیس و جامعه را فراهم کرده است تا بتوانیم بیش از پیش از ظرفیت‌های سازمان‌های دولتی و آحاد مردم، در پیشگیری از جرم و برقراری نظم و امنیت جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برقراری امنیت در جامعه هدف اصلی پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.