افتتاح دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم افتتاح دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان قم را فرصت خوبی برای استان دانست و گفت: امیدواریم استان قم به پایگاه خط نسخ و ثلث در کشور تبدیل شود.

کتاب آثار خوشنویسان استان قم به مرحله چاپ رسید‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید‌موسی حسینی‌کاشانی،مدیر کل فرهنگ وارشاد استان قم، در مراسم افتتاح دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان قم از انتشار کتاب آثار خوشنویسان قم در روزهای آینده خبر داد و افزود: کتاب آثار خوشنویسان استان قم در مرحله چاپ است، در این کتاب آثار برجسته‌ای از هنرمندان خوشنویس استان جمع‌آوری‌شده و به‌عنوان کتاب نفیس به بازار کتاب عرضه می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از مقبولیت هنر خوشنویسی در استان اظهار داشت: هنر خوشنویسی از بی‌حاشیه‌ترین هنرها بوده و همیشه مورد تأیید بزرگان و علما بوده است.

وی افتتاح دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان قم را فرصت خوبی برای استان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم استان قم به پایگاه خط نسخ و ثلث در کشور تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم،  استعداد جوانان در استان قم را در هنر خوشنویسی موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: استقبال خوبی از هنر خوشنویسی در استان قم وجود دارد و با توجه به پتانسیل و ظرفیت خوب جوانان باید استان قم به پایگاه خط نسخ و ثلث در کشور تبدیل شود.

حسینی کاشانی با تأکید بر حمایت از هنرمندان خوشنویس در استان ابراز کرد: متأسفانه به کتاب آثار خوشنویسان استان قم سال‌ها بی‌مهری شده که خوشبختانه در این دوره به سرانجام رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم جمع‌آوری آثار هنرمندان قم در مجموعه کتب نفیس را موردتوجه قرارداد و گفت: در رشته‌ها مختلف ازجمله عکاسی به دنبال جمع‌آوری آثار هنرمندان هستیم تا بتوانیم به شکل کتب نفیس عرضه کنیم.

انتهای پیام/الف

کتاب آثار خوشنویسان استان قم به مرحله چاپ رسید‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.