توسعه زیرساخت‌های آموزشی چابهار و کنارک نیازمند توجه خیران و دولت است

وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی نظیر ساخت فضا‌های استاندارد و اختصاص امکانات و تجهیزات آموزشی در سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان‌های ساحلی چابهار و کنارک نیازمند توجه بیشتر دولت و مشارکت خیران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمحمد بطحایی  وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مدارس و دیدار با مردم و فرهنگیان چابهار و کنارک گفت: کمبود کلاس‌های درس سبب شده تا شاهد گزارش‌های همکاران مبنی بر تشکیل کلاس‌های بیش از ۴۰ تا ۵۰ نفری باشیم.


وی بیان کرد: دولت توان خود را برای توجه بیشتر به مناطق محروم نظیر سیستان و بلوچستان بکار گرفته و ان شاالله با کمک و همراهی مردم کمبود فضا‌های آموزشی در این استان را حل خواهیم کرد.


وی گفت: بنیاد برکت و خیران کمک‌های زیادی برای توسعه فضا‌های آموزشی در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان انجام داده اند.


وی تصریح کرد: برای بالا بردن شاخص‌های فضای آموزشی و رساندن آن به حد متوسط میانگین کشوری نیاز است مشارکت بیشتری از سوی خیران انجام شود تا بتوانیم به مشکلات کلاس‌هایی که با ۷۰ دانش آموز در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان دایر هستند، رسیدگی کنیم.

وزیر آموزش وپرورش به حل مشکلات و پرداخت به موقع حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزشی، حذف مدارس غیراستاندارد، بالا بردن کیفیت آموزشی، ارتقای تخصص معلمان و افزایش اختیارات مدارس تاکید کرد.


بطحایی افزود: به عنوان یک فرهنگی از تمام درد، رنج و مشکلات موجود حوزه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اطلاعات و آگاهی کامل دارم و به موقع برای رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/گ

توسعه آموزشی چابهار نیازمند توجه دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار