برپایی نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در قزوین

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این نمایشگاه ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های قزوین، تهران، آذربایجان‌های غربی و شرقی، البرز، گیلان، اصفهان و اردبیل در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع انواع تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در این مراسم گفت: نمایشگاه‌های تخصصی با هدف حمایت از تولید داخلی، معرفی محصولات ایرانی و تقویت تولید و اشتغال برگزار می‌شود.

منوچهر حبیبی افزود: در استان قزوین بیش از ۶۰۰ میلیون دلار کالا به ۵۰ کشور جهان صادر شده است که نشان می‌دهد بسیاری از محصولات ایرانی قابل رقابت با جهان و بازارپسند هستند.

حبیبی افزود: شرط حمایت از تولید داخلی خرید کالای ایرانی است که امیدواریم روز به روز با استقبال مردم، مصرف محصولاتی داخلی بیشتر شود.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین هم در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان کشور، تحول در بخش صنعت و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دستیابی به رشد اقتصادی، ایجاد بستر مناسب در معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربه، انتقال اطلاعات و همچنین استفاده از دستاورد‌های نوین برای فعالان اقتصادی به مدت پنج روز برپا شده است.

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری قزوین تا ۲۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپاست و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

گشایش نمایشگاه لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.