لاریجانی در پاسخ به تذکر نعمتی:

مگر لایحه دولت منقح است که توقع تصویب کل آن را دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دولت خیلی منقح نیست و نباید آنان توقع تصویب کل لایحه بودجه پیشنهادی خود را داشته باشند.

مگر لایحه دولت منقح است که توقع تصویب کل آن را دارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی اظهار کرد: یکی از معاونان رئیس جمهور اخیرا توییت پراکنی کرده و با اظهارات خود شأن مجلس را خدشه دار کرده است.

وی ادامه داد: این معاون رئیس جمهور در توییت خود نوشته که امروز کمیسیون تلفیق و مجلس به بهانه تصویب لایحه بودجه، میدان‌دار تغییر قوانین کشور شده‌اند و همه چیز را تغییر دادند.

نعمتی تأکید کرد: متأسفم که بگویم مجلس ایرادات بودجه دولت را رفع کرده و این مسئله پایین تر از آن است که معاون رئیس جمهور چنین اظهاراتی را مطرح کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه این حرف کاملا نادرست است، گفت: مگر لایحه دولت خیلی منقح است که توقع تصویب کل آن را دارید؟!

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه دولت مشخص است و موارد اصلاحی مجلس هم مشخص است و مگر ما چه چیزی را به هم ریختیم که با این حرف‌ها جامعه را به هم می‌زنید؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار