شهردار ارومیه؛

۸۴ درصد بودجه سال ۹۷ شهرداری ارومیه به پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد

شهردار ارومیه گفت:۸۴ درصد بودجه سال ۹۷ شهرداری ارومیه به پروژه‌های عمرانی و ۱۶ درصد آن به هزینه‌های جاری اختصاص می‌یابد.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه عصر امروز در حاشیه  جلسه تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ به شورای شهر ارومیه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به نقش مردم در تحقق بودجه سال ۹۷ گفت: مشارکت مردم در تامین هزینه‌های مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد بودجه سال ۹۶ تحقق یافته است گفت:رکود حاکم بر بازار مسکن منجر شد بخشی از درآمد‌های شهرداری در سال ۹۶ تحقق نیابد.

حضرت پور با اشاره به اینکه اعتبارات پیش بینی شده برای شهرداری در سال آینده ۱۲۷۴ میلیارد تومان است گفت: ۷۰ درصد بودجه سال ۹۷ غیر نقدی است و محتوای این بودجه بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، دولت و شورای اسلامی شهر بسته شده است.

وی ادامه داد:۸۴ درصد بودجه سال ۹۷ شهرداری ارومیه به پروژه‌های عمرانی و ۱۶ درصد آن به هزینه‌های جاری اختصاص می‌یابد.

حضرت پور گفت: اتمام پروژه‌ های نیمه تمام، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و اتمام طرح تفصیلی، توسعه باغ رضوان ارومیه، توسعه فضای سبز از اولویت‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری است.

شهردار ارومیه افزود:به مقوله مدیریت بحران در زمان وقوع بلایای طبیعی و پروژه‌های شاخص و ستاره دار در بودجه سال ۹۷، نگاه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/ن. م
 

تقدیم لایحه بودجه توسط شهردار ارومیه به شورای شهر

برچسب ها: بودجه 97 ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف حاجی زاده
۰۲:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
لطفا پیگیر مشکلات ضایعات حاشیه کمربندی که زندگی ما را محتل کرده باشید