دیدار با خانواده شهید جعفری به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از مسئولین شهرستان اردکان با خانواده شهید محمود جعفری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید جعفری را گرامی داشت و گفت: راه این شهیدان هنوز بعد از دهه‌ها سال ادامه دارد و نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم هستند.

حجت‌الاسلام حاجی اسماعیلی افزود: خانواده شهدا، عزیزان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

وی تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی و همه‌کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جان‌فشانی کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با اشاره به این سخن از امام خمینی (ره) که فرمودند: «شما خانواده‌های شهدا، چشم و چراغ این ملتید.» گفت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

عضدزاده رئیس اداره بهزیستی اردکان نیز در این دیدار ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی گفت: وظیفه همه ما است که راه شهدا را به عنوان فرهنگی ناب به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

انتهای پیام/ ا

آرامش زندگی  را مدیون خون پاک شهدا هستیم

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار