افتتاح ۳۷۰ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح ۳۷۰ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد و بیان کرد: ۳۷۰ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۸۴۷ میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر در استان بوشهر به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۳۷۰ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی  از افزایش سرعت اینترنت در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: با افزایش 12 برابری پنهای باند اینترنت سرعت آن افزایش یافته و این مهم سبب ایجاد فضای کسب و کار در حوزه تکنولوژی برتر و فناوری اطلاعات شده است.

وی تعداد کاربران اینترنت در استان بوشهر را 625 هزار دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده فضای کسب و کار و اشتغال در عرصه تکنولوژی اینترنتی فراهم است و تلاش می‌شود به هر میزانی که علاقه‌مندان نیاز داشته باشند فراهم شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح 370 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد و بیان کرد: 370 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات با 847 میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر در استان بوشهر به بهره برداری می‌رسد.

سملیان افزود: تعداد 20 دستگاه خودپرداز (ATM) با اعتباری افزون بر 23میلیارد ریال از طریق خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به روستاهای فاقد این امکان اختصاص داده شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به روستاها تصریح کرد: افتتاح ATM روستای طلحه، افتتاح دفاتر ICTروستایی، روستاهای مال قائد، تنگمان و چاه مبارک و افتتاح شعبه جدید پست بانک در شهر برازجان با اعتبار 3.7 میلیارد ریال توسط پست بانک بوشهر انجام می‌شود.

وی  خاطر نشان کرد: اجرای شبکه FTTX و ارائه خدمات بر بستر فیبرنوری، توسعه مراکز دیتا، توسعه شبکه فیبرنوری، توسعه سیستم‌های انتقال و توسعه سوئیچ شهری با اعتبار 60 میلیارد ریال توسط مخابرات منطقه بوشهر برقرار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از راه‌اندازی و احداث BTS نسل دوم، راه‌اندازی و احداث BTS نسل سوم، راه‌اندازی و احداث BTS نسل چهارم خبر داد و بیان کرد: در این ایام سایت اینترنت ثابت نسل چهارم،  طرح نوسازی مدیا گیت‌وی و توسعه ظرفیت تجهیزات سیستم انتقال و افزایش ظرفیت تجهیزات IP استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح و توسعه مرکز خدمات مشترکان ایرانسل در شهرهای آبپخش، جم ، کاکی ، نخل  تقی و جزیره خارگ توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با اعتبار 760 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

سملیان گفت: بر این اساس میزان اعتبارات هزینه شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌های زیرمجموعه و اپراتورها 847 میلیارد ریال بوده که امید است با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عنوان شده، شاهد خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان باشیم.

انتهای پیام/ م

۳۷۰ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.