دستگیری گرداننده پیج جعلی منتسب به یکی از خوانندگان کرمانشاه

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی که به قصد سرگرمی پیجی به نام یکی از خوانندگان پاپ استان کرمانشاه ایجاد و از طریق آن اقدام به توهین به آهنگسازان و دیگر خواننده‌ها می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  علی کریمی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه  گفت:  یکی از خواننده‌های پاپ استان کرمانشاه با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهارداشت که فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد اکانت و سوء‌استفاده از نام و شهرت وی ‌اقدام به توهین به دیگر هنرمندان استان می‌کند، از این رو در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در مواجهه با ادله جرم صراحتا به بزه ارتکابی اقرار کرده است، گفت: برخی کاربران با تصور اینکه جعل عنوان در فضای سایبری جرم نیست، اقدام به ایجاد پیج‌های گوناگون با نام دیگران و گاهی از طریق همین صفحات اقدام به توهین و فحاشی به دیگران می‌کنند، اما این افراد باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

این مقام انتظامی از مردم خواست که در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ز

شخصی که  پیجی به نام یکی از خوانندگان پاپ استان کرمانشاه ایجاد کرده بود دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار