بازدید دادستان زاهدان از معابر و مکان‌های عمومی این شهر

دادستان زاهدان به همراه مدیر عامل شرکت گاز استان و معاون امور زیربنایی و حمل ونقل شهرداری زاهدان برای بررسی مشکلات مردم از معابر و مکان‌های عمومی شهر زاهدان بازدید کرد.

حجت الااسلام موحدی راد در این بازدیددر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:با توجه به شکایات متعدد مردم از وضعیت حفاری‌های انجام شده در سطح شهر که اغلب به دلیل طولانی شدن حفاری‌های گاز کشی شهری و خرابی آسفالت در شهر زاهدان است با مسئولین شهرداری و شرکت گاز برای پاسخگویی به دلیل طولانی شدن ترمیم آسفالت لوله کشی و ترمیم آسفالت خیابان‌ها که هرکدام به نحوی مشکلاتی را برای رفاه مردم ایجاد میکند در سطح شهر حضور پیدا کردیم.


وی افزود: در این بازدید مدت زمان هر گونه حفاری برای لوله کشی گاز بررسی و پیمانکاران ملزم به رعایت زمان حفر و ترمیم آسفالت شدند و قرار شد اگر مدت ترمیم بیش از حد مجاز طول بکشد با خاطی برخورد قاطع می‌شود.


وی تصریح کرد:برای ایجاد رفاه مردم در بخش‌های مختلف عمرانی معاونین و کارشناسانی از دادستانی زاهدان برای نظارت بر عملکرد در هر حوزه انتخاب شدند.


موحدی راد افزود:امروز با بررسی مشکلات و موانعی که برای تردد مردم در سطح شهر وجود داشت صورت جلسه‌ای تنظیم و برای رفع به مسئولین عمرانی هر بخش ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

بازدید دادستان از معابری شهری زاهدان

برچسب ها: دادستان ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار