آغاز به‌کار هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی

هفتمین نمایشگاه صنعت اسباب بازی امروز با حضور دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی کشور و رویای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در سالن حجاب و پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازیبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین نمایشگاه صنعت اسباب بازی با حضور برخی از مقامات انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در سالن حجاب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شروع به کار کرد.

در این نمایشگاه صدها نوع اسباب بازی طراحی و تولید شده شرکت‌های ایرانی و همچنین بازی های بومی مناطق مختلف کشور عرضه و به نمایش مخاطبان به ویژه کودکان گذاشته شده است.

در هفتمین نمایشگاه اسباب بازی انواع اسباب بازی‌های فکری، هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت اسباب بازی‌های الکتریکی ربات‌ها چرتکه‌ها انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی، رنگ شناسی، خمیر بازی، بازی های آموزشی، انواع اسباب بازی های پلاسکویی، انواع اسباب بازی های پسرانه، انواع ماشین و کامیون، سه چرخه رالی اسپرت و انواع عروسک ها و ده ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

معرفی اسباب بازی های مؤثر در رشد جسمی و فکری کودکان، آشنایی تولیدکنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ثبات آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی از مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی اسباب بازی است.

یکی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه اسباب بازی که همزمان با دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت آن روزهای کودکان و نوجوانان و همچنین بیان خاطرات روزهای انقلاب و بازی های آن دوران است.

در این نمایشگاه اسباب بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است، عرضه می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار