تکریم جانبازان وظیفه ای همگانی است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه تکریم جانبازان وظیفه ای همگانی است گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تکریم و قدردانی از جانبازان است.

تکریم جانبازان وظیفه ای همگانی است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت ایام دهه فجر در دیدار با دو جانباز استان، تکریم جانبازان را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تکریم جانبازان است و همه قشرهای جامعه باید جانبازان و ایثارگران را تکریم و احترام کنند.

وی تاکید کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس با ایثارگری خود ثابت کردند که پیرو واقعی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هستند و پس از دفاع مقدس نیز با حضور در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی ثابت کردند که همچنان بر عهد خود با شهدا و امام شهدا ایستاده اند.

رسول منعم ادامه داد: جانبازان و ایثارگران قهرمانان این کشور می باشند که با وجود نقص عضو همچنان وفادار به نظام اسلامی و مردم هستند و جانانه جان خود را برای دفاع از این کشور کف دست قرار دادند.

گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه جمعی از مسئولان دو اداره با حضور در منزل دو جانباز 50 درصد دفاع مقدس پرویز بلاغی و عباس بنیاسی با این دو جانباز سرافزاز میهن دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ د

دیدار با جانبازان استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.