مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان؛

استارتاپ دمو با عنوان شهر هوشمند در شهر يزد برگزار خواهد شد

مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان از برگزاری استارتاپ دمو با عنوان شهر هوشمند در شهر يزد خبر داد.

 مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: استارتاپ دمو در روز شنبه ٢٨ بهمن با عنوان شهر هوشمند و با محورهای امنيت هوشمند، گردشگری هوشمند، آموزش و ارتباطات هوشمند، فروشگاه هوشمند، سلامت هوشمند وحمل و نقل هوشمند و سایر زمینه های هوشمند سازی شهر برگزار می شود در این رویداد علاوه بر خروجی های شتابدهنده پیشگامان سایر استارتاپ ها فضایی برای جذب سرمایه خواهند داشت.

کشورشاهی افزود: یكی از چالش های زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور، نبود فرصتها و بسترهای جذب سرمایه است كه رویدادهای استارتاپ دموسعی بر آن دارد این زمینه را برای شركت های نوپا و استارتاپها جهت جذب سرمایه از یك طرف و برای سرمایه گذاران جهت بررسی شركت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم نماید.

وی گفت:اين رويداد با حمايت و همكاری مرکز شتابدهنده نوآوری از مجموعه های معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران، پارك علم و فناوری استان يزد و برخی از ذینفعان این حوزه و شتابدهنده پيشگامان در شهر يزد در روز شنبه ٢٨ بهمن ماه با عنوان شهر هوشمند برگزار خواهد شد.

 کشورشاهی ادامه داد: هدف اصلی اين رویداد، مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپها با سرمایه گذاران فعال در زمینه توسعه و راه اندازی کسب و کارهای نوپا می باشد.

وی گفت: سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی مواردی از جمله میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند كرد. در واقع رویداد استارت آپ دمو حلقه ارتباطی خوبی بین کسب و کارهای نوپا و سرمایه گذاران ایجاد می نماید.

کشورشاهی ادامه داد:گروه تعاونی پیشگامان به عنوان مجری برگزاری رویداد در نظر دارد جهت تكميل زنجيره ارزش شركت های زير مجموعه خود، با بررسی پتانسیل های موجود در استان یزد از نظر فضای کسب و کار و نیروی جوان تحصیل کرده، مستعد، با انگیزه و آشنا به مفاهیم کسب و کارهای نوپا اقدام به برگزاری هفتمین دوره رویداد استارتاپ دمو نموده، و در اين راه به جذب سرمايه استارتاپ ها و رونق اين فضا از كسب و كار نوپا و صاحبان ايده ارزش افرين كمک نمايد.

 مدیرعامل مرکز شتاب دهنده پیشگامان افزود:کارآفرینان، سرمایه گذاران و استارتاپ های علاقه مند به این حوزه می توانند از طریق درگاه اینترنتی www.shetabdehi.com ثبت نام نمایند.

لازم ب ذكر است اسكان برای استارتاپها و سرمايه گذاران بصورت رايگان در نظر گرفته شده است و جهت هماهنگی با دبيرخانه به شماره ٠٣٥٣٨٣٠١٧٦٠-٣ تماس حاصل نماييد.

انتهای پیام/ ی

برگزاری استارتاپ  باهدف رونق  فضای كسب و كار

برچسب ها: استارتاپ ، کسب وکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار