برگزاری یادواره شهدای شرکت نفت در گچساران

یادواره شهدا شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضورمسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در دوگنبدان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در این آیین گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در دوران جنگ ۳۱ شهید، تقدیم نظام و انقلاب کرد.
هوشنگ صیدالی افزود: در زمان جنگ دشمن سعی می‌کرد با بمباران هوایی و زمینی تاسیسات نفتی صادرات نفت ایران را قطع کند، ولی کارکنان و کارگران صنعت نفت اجاز ندادند که برای یک لحظه صادرات نفت ایران قطع شود و دشمن به اهداف خود برسد.
حجت الاسلام حجازی امام جمعه دوگنبدان هم با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: با برگزاری این یادواره‌ها مقام و جایگاه شهادت و شهیدان به نسل نوجوان و جوان معرفی می‌شود و فرهنگ ایثار، جان فشانی در راه وطن و شجاعت در بین جوانان ایران زمین بهینه می‌شود.
نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰ یادواره شهدا در قالب آبروی محله، یادواره حوزه‌ای و پایگاهی برگزار شده است گفت: اسفند ماه امسال هم یادواره ۳۶۵ شهید شهرستان برگزار می‌شود.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: کارکنان و کارگران صنعت نفت همراه با رزمندگان خط مقدم جبهه در نگهداری از تاسیسات نفتی کوشش کردند و جهاد بی مانندی را انجام دادند.
سرتیپ پاسدار دقیقی افزود: برخی از شهدا صعنت نفت در تاسیسات نفتی و برخی دیگر در جبهه‌های خط مقدم در کنار رزمندگان جهاد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/غ

یادواره 31 شهید شرکت نفت و گاز گچساران

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.