هفته بیست و ششم لیگ جزیره

لیورپول 2 - تاتنهام 2/تقسیم امتیازات در 10 دقیقه جنجالی و هیجان انگیز آنفیلد

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ جزیره، تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ جزیره، تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

ابتدا محمد صلاح دقیقه سه در مصافی تک به تک میزبان را پیش انداخت صلاح با این گل به چهارمین آفریقایی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که موفق می شود در یک فصل از مرز 20 گل در این رقابت ها عبور کند.

این نتیجه تا دقیقه 80 ادامه داشت اما 10 دقیقه پایانی مسابقه بسیار جذاب دنبال شد. دقیقه 80 ویگتور وانیاما بازی را به تساوی کشاند. هفت دقیقه بعد یک ضربه پنالتی برای تاتنهام اعلام شد اما هری کین ستاره این تیم پنالتی را به وسط دروازه زد که کاریوس دروازه بان سرخ ها این ضربه را مهار کرد. دقیقه 91 محمد صلاح با حرکتی دیدنی دو بازیکن تاتنهام را جا گذاشت و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود ، داور مسابقه در دقیقه 95 یک پنالتی بحث برانگیز دیگر برای شاگردان پوچتینو اعلام کرد که این بار هری کین ضربه اش را برخلاف حرکت دروازه بان توپش را به تور دروازه لیورپول چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود. این گل صدمین گل کین در لیگ جزیره بود.

با این نتیجه لیورپول 51 امتیازی شد و در رتبه سوم قرار دارد و تاتنهام نیز با 49 امتیاز پشت سر چلسی در رتبه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/

تساوی لیورپول و تاتنهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار