۴۸۱نفر تحت پوشش درمانی کمیته امداد میامی هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی گفت: ۴۸۱نفر تحت پوشش درمانی کمیته امداد شهرستان میامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدمهدی اصغری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی در نشست خبری با اشاره به اینکه ۴۸۱نفر تحت پوشش درمانی کمیته امداد میامی هستند گفت: ۶۲ خانوار در میامی خودکفا شدند .

وی افزود: از مجموع تعداد تحت پوشش، یک هزار و ۴۹۸ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند که یک هزار و ۱۳۶نفر از این جمعیت را سالمندان تشکیل می‌دهند، همچنین مبلغ کمک‌های صورت گرفته برای این افراد ۷۳۰ میلیون تومان بوده که مازاد یارانه‌ها نیز به آن افزوده‌شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته ۶۲ خانوار با دریافت وام اشتغال، خودکفا شدند و این در حالی است که هم‌اکنون ۹ درصد جمعیت شهرستان معادل دو هزار و ۶۰۳ خانوار که سه هزار و ۸۴۲ نفر را دربرمی گیرد، تحت پوشش هستند که سرپرست ۹۸۴ خانواده‌ را زنان تشکیل می دهند.

محمدمهدی اصغری گفت: تعداد اعتبارات پرداخت‌شده  کمیته امداد در طرح اشتغال ۷۱ و در حوزه امدادی ۵۶ مورد بوده و ۱۴۱ مورد نیز با عنوان وام کارگشا پرداخت‌شده که در مجموع معادل ۵۱۹ میلیون تومان است و این در حالی است که وام‌های کمیته امداد به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: از ۳۰۳ طرح شغلی که مورد نظارت قرار می‌گیرند در طول امسال ۱۲۷ مورد به اجرا درآمده اند که از این میان ۱۰ مورد در حوزه کشاورزی، ۵۶ مورد در بخش دام‌پروری، دو مورد در حوزه صنایع‌دستی و ۵۹ مورد نیز فعالیت صنفی و خدماتی هستند.

انتهای پیام / ق

۶۲ خانوار در میامی خودکفا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.