پرداخت یک میلیارد‌تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد چابهار

مدیر کمیته امداد شهرستان چابهار گفت: در ۱۰ ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان چابهار پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا گلزاری مقدم مدیر کمیته امداد شهرستان چابهار اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خوداتکا کردن مددجویان کمیته امداد ۱۱۶ اشتغال برای مددجویان کمیته امداد شهرستان چابهار در ۱۰ ماهه نخست سال جاری با پرداخت بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان تسهیلات ایجادشده است.

وی افزود: ۳۵ طرح مشاغل خانگی و ۳۴ طرح تسهیلات خوداشتغالی با معرفی به بانک‌های عامل به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان و ۴۰ طرح مشاغل خانگی و ۷ طرح خوداشتغالی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان میلیون نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد به متقاضیان پرداخت‌شده است.

گلزاری مقدم با بیان‌که کمیته امداد چابهار متعهد به ایجاد بیش از ۲۰۰ شغل در سال جاری است، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل دررسیدن به این هدف اخذ ضمانت‌نامه‌های خاص توسط برخی از بانک‌ها از مددجویان است چراکه با توجه به مشکلات جامعه هدف کمیته امداد، برخی از بانک‌ها سخت‌گیری زیای را در دریافت وثایق و ضمانت‌نامه‌های بانکی از مددجویان می‌کنند.

مدیر کمیته امداد چابهار خاطرنشان کرد: کمیته امداد چابهار با بیش از دو هزار خانوار مددجو سالانه متعهد به ایجاد بیش از ۲۵۰ فرصت شغلی است؛ هم‌چنین به مدد جویان خدماتی ازجمله برگزاری دوره آموزشی خوداشتغالزا اعطای تسهیلات برای احداث مسکن و کمک‌هزینه تحصیل و ازدواج پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار