فراگیری زبان بین‌المللی لازمه توسعه فعالیت‌های حوزوی است

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه گفت : فراگیری زبان بین‌المللی لازمه توسعه فعالیت‌های حوزوی برای ساختن تمدن دینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه در نشستی با طلبه‌های حوزه علمیه سمنان با اشاره به اینکه چهار هزار زبان‌شناس حوزوی در کشورهای مختلف در حال تبلیغ دین هستند گفت : فراگیری زبان بین‌المللی لازمه توسعه فعالیت‌های حوزوی برای ساختن تمدن دینی است.

وی افزود : با توجه به رشد و توسعه ارتباطات این مهم می‌طلبد تا برای فعالیت در فضای ادیان و مذاهب در سایر کشورها فراگیری زبان در حوزه‌های علمیه تقویت شود.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور بابیان اینکه امروز به برکت انقلاب، زمینه برای رسیدن دین به مرحله تمدنی فراهم شده است و باید از این ظرفیت بهره برد ابراز داشت: حضور مبلغان دینی در عرصه بین‌الملل به توسعه آینده اسلام کمک شایانی خواهد کرد لذا در تعالیم حوزه تلاش شد تا در کنار دروس مختلف فراگیری زبان و ارتباطات بین‌الملل نیز گنجانده شود.

حجت‌الاسلام کوهساری تصریح کرد : استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر حرم تا حرم می‌تواند نقش مهمی را در توسعه گردشگری مذهبی ایفا کند لذا یادگیری زبان می‌تواند در جذب سایر مبلغان و فعال‌تر شدن توریسم مذهبی اثرگذار باشد.

انتهای پیام / ه

دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه با طلبه‌های حوزه علمیه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار