قلعه‌نویی: به بازیکنانم افتخار می کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به عملکرد بازیکنانم برابر تیم استقلال افتخار می کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: نیمه اول نه خوب بازی کردیم نه بد. در نیمه دوم کمی به بازی سرعت دادیم. باید به بازیکنانم افتخار کنم. این بازی سه حالت داشت و خوشبختانه حالت سومش به ما رسید. دو حالت اولش برد استقلال و مساوی بود. خوشحالم به تیمی تبدیل شده ایم که از اول مد نظرم بود. دست ما قبلا روی نیمکت، خالی بود. الان تیم ما می‌تواند آهنگ بازی را عوض کند. از هوادارانمان هم تشکر می کنم. این تماشاگری که امروز آمده بود برای استقلال بود نه ذوب‌آهن. بازی هفته قبل چند نفر آمده بودند؟ آنها تماشاگر ما بودند. نه اینکه یک بازی استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر هواداران در بازی‌های دیگر هم بیایند هوادار واقعی ذوب آهن هستند. از همین هواداران هم امروز ممنون هستم. این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت و سه امتیاز را گرفتیم.

داوری بسیار خوب بود

او ادامه داد: امروز چند بازیکن ما در حد خودشان نبودند و آنها را تعویض کردم. داوری امروز هم خیلی خوب بود. کارشناسان گفته‌اند که پنالتی ما درست بود و حسینی دفاع حریف باید اخراج می‌شد. من می‌گویم کارشناسان این حرف را زده‌اند. آمار مالکیت‌ توپ و موقعیت‌ها در می آید. اگر یک تیم با زیر توپ به گل برسد، ضعف آنها است نه ما. کارت‌ها و ضربات خطا و مسائل دیگر مشخص می شود. حسینی گلر آنها خیلی خوب بود و اگر توپ‌ها را نمی‌گرفت شاید چندین گل می‌زدیم. این نظر شفر است و هرچه که خارج از کشوری ها بگویند، برای ما حجت است.

تا فردا حق خوشحالی داریم

قلعه نویی افزود: این بازی با بازی مقابل حریف هندی فرق داشت. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم جنگ نیمه دوم را در میانه میدان بردیم. باید نگرش‌ها عوض شود. ذوب‌آهن قدمت زیادی دارد. این تیم افتخارات زیادی دارد و در فینال آسیایی بوده است. کاری کرده‌اند که بازیکنان به قرار گرفتن در 5 تیم اول قناعت می‌کنند. ما تا فردا حق خوشحالی داریم. همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و نظر خاصی ندارم؛ ولی این را می‌توانم بگویم هرکس که این بازی را برد، لذت برد. شوت به تیرک دروازه و موقعیت‌های خوبی دو تیم داشتند. موقعیت‌های حریف تنها روی اشتباهات فردی ما بدست آمد.

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان گفت: شاید در گذشته خیلی اشتباهات داشتم ولی الان می‌گویند وقتی بازیکن خوب نیست باید بیرون بیاید و فوتبال بازی گروهی است. یک روزی بازیکن روزش نیست و این روز نبودن با ندویدن و تلاش نکردن خیلی فرق دارد. اگر بازیکن بیاید و تلاش نکند باید بیاید و پیش من بنشیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار