افاضلی: کادرفنی نفت جادو کرده است/ پرداخت بدهی‌های باشگاه در یک شب منطقی نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین تهران گفت: اگر به بار نشستن زحمات کادرفنی نفت جادوگری است ما در این تیم جادو کرده ایم.

هومن افاضلی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شایعه جادوگری در تیم نفت نوین تهران اظهار کرد: نمی دانم در فوتبال ایران چه رسمی راه افتاده است که هر زمان تیمی نتایج خوبی می گیرد این مسائل مطرح می شود.کادرفنی نفت شبانه روز برای موفقیت تیم تلاش می کند و اگر به بار نشستن زحمات آن ها جادوگری است اعتراف می کنم که من و دستیارانم در تیم نفت جادو کرده ایم. به هر حال درست نیست برخی سعی کنند با این حرف ها زحمات کادرفنی و البته بازیکنان نفت را زیر سوال ببرند.

او درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت نوین تهران بیان کرد:پس از بازی با پیکان بازیکنان اصلی ما ریکاوری کردند اما نفرات نیمکت نشین تمرین تاکتیکی انجام دادند.  روز گذشته تمرین نفت تعطیل بود و از امروز(یک شنبه) کار خود را برای دیدار حساس با سپاهان آغاز می کنیم. 2 بازیکن آسیب دیده تیم هم از فردا به تیم اضافه می شوند.

دیدار سپاهان و نفت یک فینال 6 امتیازی است

او ادامه داد:با توجه به موقعیت حساس نفت در جدول لیگ، از این هفته تمام بازی هایمان 6 امتیازی است. به خصوص دیدار با سپاهان که جزء حریفان مستقیم نفت در پایین جدول محسوب می شود یک فینال است و اهمیت بسیار زیادی دارد. بازیکنانم باید تمام تلاش و تمرکزشان را به کار گیرند و شرایط تیم را به بهترین شکل حفظ کنند. کادرفنی و بازیکنان هم قسم شده اند که نتایج موردنظر باشگاه را کسب کنند و اطمینان دارم توانایی و پتانسیل نفرات نفت تهران به حدی است که می توانیم در پایان فصل رتبه قابل قبولی کسب کنیم.

سپاهان یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ برتر است

سرمربی نفت نوین تهران درباره تاثیر نتایج ضعیف سپاهان در افزایش شانس برتری تیمش در این بازی گفت: نتیجه نگرفتن سپاهان در لیگ هفدهم دلایل زیادی دارد اما از لحاظ کیفیت این تیم از بهترین های لیگ است. با توجه به تغییر و تحولاتی هم که روی نیمکت سپاهان رخ داده است بازیکنانش برای تحمیل خود به سرمربی جدید انگیزه بسیار بالایی دارند. برهمین اساس کار  سختی مقابل این حریف داریم.

تقابل من و ابراهیم زاده جذاب می شود

افاضلی درمورد تقابل با منصور ابراهیم زاده که مانند خودش جزء مربیان بادانش لیگ محسوب می شود، گفت: سال هاست منصور ابراهیم زاده و تفکراتش را می شناسم و اعتقاد دارم او مربی بسیار توانمندی است. ابراهیم زاده جزء مربیان کارنامه دار فوتبال ایران محسوب می شود و به نظرم هواداران می توانند در تقابل من و ابراهیم زاده شاهد فوتبال جذابی باشند.

تا زمانیکه انتقال مالکیت باشگاه نفت قطعی نشود پرداختی به طلبکاران صورت نمی گیرد

او درباره اعتراض طلبکاران باشگاه نفت تهران به مالک جدید این باشگاه و افزایش احکام انضباطی علیه نفت بیان کرد: ترجیح می دهم بیشتر به امور فنی فکر کنم و چندان وارد این مسائل نمی شوم اما در مورد بحث طلبکاران ذکر یک نکته خالی از لطف نیست.تاکنون مالکیت گروه جدید در باشگاه نفت قطعی نشده است و باید مراحل اداری انتقال به شکل کامل انجام شود. تازمانیکه این اتفاق رخ ندهد طبیعی است که پرداختی به طلبکاران صورت نمی گیرد اما با این وجود مالکان برخی مسائل را تعیین تکلیف می کنند و سپس وارد بحث پرداخت بدهی های باشگاه می شوند.

پرداخت یک شبه بدهی های باشگاه منطقی نیست

افاضلی خاطرنشان کرد: بحث بدهی سنگین نفت تهران هم یک شبه به وجود نیامده است و این باشگاه از 3 سال پیش درگیر مشکلات مالی است. در این مدت بدهی 25 تا 30 میلیاردی به وجود آمده است و اینکه دوستان می خواهند یک شبه به حق و حقوقشان برسند منطقی نیست. اطمینان دارم مالکان جدید در هفته جاری با تشکیل یک کمیته به بحث پرداخت بدهی ها ورود می کنند.

فدراسیون فوتبال در ماجرای میزبانی از نمایندگان عربستان در کشور ثالث مقصر نیست

کارشناس فوتبال کشورمان درمورد لابی سعودی ها در AFC  برای انتخاب میزبان دیدار نمایندگان این کشور با تیم های ایرانی اظهار کرد: برخی مسائل تابع رویدادهای بزرگ تری است و به فضایی بازمی گردد که دایره آن از حوزه اختیارات فدراسیون فوتبال بزرگ تر است. فکر نمی کنم فدراسیون در این زمینه چندان مقصر باشد. شاید مسائل جزئی ای وجود دارد که باید در مورد آن ها بهتر عمل می شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار